Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Kittie raats

Fijn dat er in ieder geval nog één luis in de pels is in de journalistiek. Hoeveel rode vlaggen moeten er nog komen? Blijven duwen, krassen, tot er een opening is. Onze bestuurders in deze rechtsstaat ( rechstsstaat?) zijn doof en blind. De liberale vrije samenleving is in een vrije val. Dus dit nieuwsbriefje hard nodig.

Avatar van Janny van der Wal

En dan maken Gullit en Fidan zich druk over de vraag wanneer ze ooit als Nederland worden beschouwd. Door mij worden ze dat maar de vraag lijkt toch ook gerechtvaardigd of een Nederlander zich nog Nederlander mag en vooral kan voelen.

30 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?