Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Alexander

In storm en regen zaaien, en nu met het windje in de rug genieten van de oogst. Het is je gegund Bart. Fijne column.

Avatar van Jeroen.

Dankjewel Bart, wat kun jij dat weer prachtig verwoorden allemaal. Bij mij geen leedvermaak want er is bij die man geen leed. Narcissus kijkt naar zijn spiegelbeeld hoe geweldig hij is, maar hij ziet zichzelf niet. Hij kan nooit de schuld hebben van wat hij zelf heeft gedaan. Na jouw stuk betrap mezelf eerder op een gevoel van troost. Ik weet niet meer hoe lang ik al gescheiden ben van NRC en Volkskrant en teevee. DWDD was naast de journaals juist de reden. Ik voelde me lang alleen tussen mijn 'D'66 vrienden, familie, collega's die zo zijn blijven leven en denken. En nu troost jouw stuk mij dus. Dit gevallen paradepaardje van het pedante pretentieuze pseudointellectuele proseccopubliek.

23 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?