20 reacties
Avatar van User
Avatar van Gonnie Kolthoff

Hahah, boontje komt om zijn loontje zal ik maar zeggen. Ben ook blij dat het verkiezingstheater weer voorbij is voor een tijdje. Heb ook geen talk shows cq debatten gevolgd. Er was toch onderhuidse spanning dat frenske het toch niet mocht worden. Ik ben redelijk tevreden met de uitslag.

Avatar van Jos Vervoort

Nu maandenlang chronisch formatietheater. Aangevuld na de Kerst met als toegift gemeenteraadverkiezingstheater. Heeft u er ook zo'n zin in?

Avatar van Louis

Schuddebuikend van het lachen 🤣 maar eigenlijk is het te triest voor woorden 😡

Avatar van Daniel D.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom Halsema heeft bijgetekend voor een langere termijn als burgemeester. Ze lijkt het niet erg leuk te vinden. Opdracht van hogerop in de keten?

Avatar van Louis

Heerlijk geschreven 👌🏼

Avatar van Bob Lagaaij

Bewaar ik voor 't weekend. Nu eerst de vrijmibo. Die wordt diep in Hollande profonde nog steeds

op vrijdag genoten. Dan maar op die 9 zetels van Ja21!

Avatar van Jeroen

Dank voor deze haarfijne autopsie van een geruïneerde stad en zijn falende bestuur, een Amsterdammer.

Avatar van Willem Ruitenberg

Je zou verwachten dat in een linkse voorbeeldstad als Amsterdam, de ambtenaren juist gezonder zijn en meer arbeidsvreugde hebben. Het is echter varmoedelijk als met het communisme, prachtige vergezichten, maar nare omgangsvormen en uiteindelijk verval.

Avatar van Anna Groenteman 🤍💙🧡

Geweldig Bart! 🤩👏🏻

Avatar van Yvonne

Zo, dit is taaltechnisch een pittige kluif die ik 'even' over ga lezen op een zeer rustig momentje😂 🇸🇪

Avatar van Dick Grijpink

Ik hoop dat een ieder zich goed realiseert dat het open riool, dat vroeger een prachtige stad was, model staat voor het Nederland van de komende jaren. Dat hebben die domme, domme kiezers toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Avatar van Kirill

Zeg, Bart!

Wat een achterlijke droplul opmerkingen maakte jij toch over homoseksuelen? Een man die van mannen houdt is niet opeens een vrouw.

Moet ik je dat uitleggen of zal ik eens achter je komen staan en mijn lid naar binnen laten gaan om je dat te demonstreren?

(Wel graag met een geluidsopname, want mijn moeder is dol op Brabants vloeken! Dat hoort zij graag!)

En verder: ga zo door! Een stempel in je schriftje en een zoen van de meester 😘

(emoticons mogen niet van DK, maar zij is dan ook een vrouw die van mannen houdt)

Avatar van Kirill

Nu hoop ik maar niet dat je met een kurkentrekker tussen de billen in bed ligt, want zo bedoelde ik het nou ook weer niet!

Avatar van Jeroen P.

Amen zou ik zeggen, maar als Amsterdammer mis ik ik toch ook nog het "auto-ontmoedigingsbeleid" waar we in toenemende mate last van hebben.

Eigenlijk na de schande van de opening van het Holocaustmuseum had ze, al dan niet gedwongen, moeten aftreden.

Avatar van Wiebe Barkey

Mag dan uit de losse pols zijn, dit zijn wel mij lievelings!

Avatar van Bart Nijman

Van mij stiekem ook. Maar je kan er niet voor gaan zitten, ze moeten vanzelf gebeuren, op spiergeheugen als het waren, maar ook na twee jaar relatieve rust staat dat deurtje slechts op een kier.

Avatar van Peter

Amsterdam is verworden tot een open inrichting voor de mentaal gemankeerde mede mens, het wordt tijd dat we er een groot hek omheen zetten.

Avatar van Marja Hoolwerf

Ze zat afgelopen zondag weer bij Buitenhof haar ego weer op te krikken vanwege het onderwerp femicide wat haar na aan het hart ligt en omdat ze nog eens kon benadrukken dat ook vooral de witte mannen hun handen niet thuis kunnen houden. Goh, dat wist ik nog niet 🤔