Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Wil Parijs

Geweldig Bart!

Hoe komt het toch dat zo weinig "journalisten" zich de moeite nemen om vragen te stellen? Veel vragen. Goede vragen. Klakkeloos worden persberichten van Ngo's overgenomen en Hamas propaganda als waarheid gepubliceerd.

Dat die mevrouw van het LUMC zich in allerlei bochten moet wringen om geen antwoord te hoeven/kunnen geven zegt veel over haar. Maar nog meer over jou. Chapeau!

Nogmaals dank.

Avatar van Lucia

Dank voor je heldere scherpe vraag- en reactiestellingen. Hopelijk komt het echte bestuur van dit academisch ziekenhuis in actie. Mw De Haan is strategisch en als woordvoerder/voorlichting in deze immers niet competent.

35 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?