17 reacties
Avatar van User
Avatar van Jeroen

Aan welke kan van het politieke debat je ook staat, je kan niets anders dan walging hebben voor deze man en zijn standpunten.

Avatar van Jeroen Tier

Harry Pettitie!

Signed, sealed & delivered.

Noodzakelijke petitie; hopelijk zien uni & OM nu wel aanleiding tot actie tegen deze oproeper tot haat & geweld.

Avatar van Dick Grijpink

Ik krijg heel andere beelden als ik aan Harry Pettit denk als martelaar.

Avatar van Marijke

Die man is zo vervuld van haat - er is geen ruimte meer voor nuance, een gesprek, reflectie of wat dan ook. Hij is gewoon bezeten. Echt eng.

Avatar van Ruben Cober

De open brief had ik al ondertekend als alumnus, maar van deze petitie wist ik nog niet, dank!

Avatar van Bob Lagaaij

Getekend (natuurlijk). Maar hoever zijn we afgegleden dat er een petitie nodig is om - bijvoorbeeld - een universiteitsbestuur aan te zetten tot ingrijpen. Met de kanttekening dat ik een enorme hekel heb aan dit soort acties, omdat ik hecht aan (vergaande) vrijheid van meningsuiting. Maar hier hebben we te maken met een gevaarlijke ontwikkeling, nu Pettit zonder enige belemmering zijn standpunten (ook) kwijt kan in zijn docentschap en daarmee

schade berokkent.

Avatar van Jeroen Hofland

Petitie ondertekend. Goed stuk weer Bart

Avatar van Harry

Onvoorstelbaar! Ik heb uiteraard de petitie getekend en ben zeer ongerust over de situatie in ons land en in Europa. Iedereen ziet het en laat het gebeuren.

Avatar van Jan

Vanochtend zag ik de petitie ergens voorbij komen en getekend.

Avatar van Elles Westhuis

Gelijk getekend en ook flink gedeeld.

Avatar van F A Groenendijk

Getekend.

Mooi dat onder deze eerste ondertekenaars mensen staan die over tal van onderwerpen best van mening verschillen

Avatar van Sophie Petiet

“Zou hij vergelijkbare retoriek gebruikt hebben om (bijvoorbeeld) de Russische oorlog tegen Oekraïne aan te moedigen of om extreemrechtse uitingen jegens moslims of migranten salonfähig te maken, dan had de Radboud ongetwijfeld al lang ingegrepen.”

Precies dit, Bart!

Ik heb de petitie ondertekend.

Avatar van A.

Al getekend en verspreid, het aantal ondertekenaars lijkt wel bedroevend laag itt de rode lijn deelnemers. Zijn alle breinen doorgekookt, of is dit land inderdaad heel antisemitisch?

Avatar van Mady Visscher

Eindelijk actie tegen die gestoorde, compleet doorgedraaide jodenhater.