Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van M. de Rooij

Democratisch dubio door democratisch deficit.

Avatar van F A Groenendijk

Hoop dat velen hier nog hun licht komen opsteken.

Mijn toevoeging: verwacht aub niet te veel effect van uw stem. Niet al te direct in ieder geval en zeker niet van uw 'strategische stem'. Strategisch stemmen is per definitie onmogelijk. Het betekent immers dat je stemt op basis van de verwachting van wat alle anderen stemmen en dat kun je niet weten,

Het mijns inziens belangrijkste direct effect van je stem is het aanmoedigen en ontmoedigen. Ik hoop dat de activisten van BVNL, FVD, BBB en PVV zich aangemoedigd voelen door de stembus uitslag; in die volgorde. En ik hoop dat die van GroenPvdALinks, DENK en D66 ontmoedigd raken.

Geen posts

Klaar voor meer?