Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Fenny Straat

Zo blij met de overstap van heet H naar een ook buiten de grachtengordel goed bereikbaar medium. Elke keer genieten.

Deze column gaat veel mensen de kerst door helpen: u bent niet de enige in zo'n situatie. Mooie gedachte.

Fijne kerstdagen!

Avatar van Dick Grijpink

Theodor, ik heb weer van je genoten. Ik ben heel gelukkig met je overstap. Ik heb de krant 'with no name' nog even een berichtje gestuurd met de vraag of zij hun gedachtengoed op wat zachter papier kunnen drukken.

13 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?