15 reacties
Avatar van User
Avatar van Janny van der Wal

Geweldige column. Ik heb ook moeten vaststellen dat ik als rechts door het leven ga. Wat ik me nou nog steeds afvraag is of ik naar rechts ben verschoven of anderen ver naar links.

Avatar van Marja Hoolwerf

De schunnige zinnen zijn als een boterham met roomboter en pure hagelslag, heerlijk!

Avatar van M. de Rooij

Jaaah. Vers witbrood met knapperige korst, dik roomboter en dun hagelslag. Mmmm.

Avatar van Jeroen.

Wat een heerlijke vergelijking!

Avatar van Fenny Straat

Zo blij met de overstap van heet H naar een ook buiten de grachtengordel goed bereikbaar medium. Elke keer genieten.

Deze column gaat veel mensen de kerst door helpen: u bent niet de enige in zo'n situatie. Mooie gedachte.

Fijne kerstdagen!

Avatar van jael visser

Rake collumn! Genoten ervan😁

Avatar van Daniel van Aggelen

Heerlijke column! Fijne kerstdagen.

Avatar van Dick Grijpink

Theodor, ik heb weer van je genoten. Ik ben heel gelukkig met je overstap. Ik heb de krant 'with no name' nog even een berichtje gestuurd met de vraag of zij hun gedachtengoed op wat zachter papier kunnen drukken.

Avatar van Harry

Ik houd van jullie!!! Fijne dagen ❤️!

Avatar van Nurit Meijer

fine feestdagen Theodor ik heb een boom via JNF bij de Theodor Holman bos laten planten . bedankt voor deze column

Avatar van Yvo Tuk

Beste meneer Holman.. het blijft altijd fijn om uw schrijfsels in het digitale cafe van Bart te vinden. In die krant -die ik niet lezen wil- ontgingen mij uw columns, hier geniet ik ervan!

Fijne kerstdagen en een gelukkig, maar vooral gezond 2026!

Avatar van Jeroen.

Dankjewel nog Theodor voor dat heerlijke kerstdiner!

"Links rechts! Links rechts! Links rechts!"

Waar lijkt dat op? Ja, op een mars door de instituties.

Ik dacht altijd dat ik me gewoon uitsprak tegen al die onzin, die is bedoeld om zoveel mogelijk belastinggeld uit mij te knijpen.

Links heeft mij naar rechts geduwd.

Ik ben een tot rechts gemaakte.

Avatar van Peter

Heerlijk herkenbaar.