Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Jean van Pareltje

Inmiddels heeft het zwaarste onderzoeksmiddel van de Kamer ook al aan inhoud ingeboet. Daar waar eerder bewindspersonen op de korrel genomen werden, focust men nu laf op beleidsveranderingen. Alsof onkunde van bewindslieden aan het verkeerde protocol ligt.

Met corona heb ik me tijdens die jipenjannekepersconferenties groen en geel geergerd. Wat basaal eerstejaars stof was, werd een heel complex ding gemaakt en niemand, geen ene klojo, kwam op het idee gewoon een raam open te zetten. Eén van de redenen dat ziekenhuizen, verpleeghuizen, het OV etc. als covidhub konden functioneren, was dat de domheid regeerde.

Avatar van Masha Neplechovitsj

Je moet als ambtenaar de misstanden in de ambtenarij nooit té zorgvuldig onderzoeken. Straks kom je bij jezelf uit, god verhoede.

12 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?