7 reacties
Avatar van User
Avatar van Daniel van Aggelen

Vanuit mijn hart geschreven. Dank. Judith van Aggelen

Avatar van Jeroen

Je woorden zijn eerlijk, open en confronterend, daarmee sta voor vele aan het roer van de reddingschuit.

Avatar van Bob Lagaaij

Met die gedachten stemt toch vrijwel iedereen, die van deze site houdt?

Avatar van Louis

Dank Theodor. Heel herkenbaar.

Avatar van Jan

Soms denk je wel eens wat brengt beweging in een maatschappij...politiek?

En ineens maakt een zekere B. Gates een klimaatdraai...never a dull moment. Zelf met een been tussen 6 plankies en andere been op een pisangschil (zit niet meer aan de wiegkant zogezegd,verder nog geen zeer) het zal mijn tijd wel duren... de jonkies gaan het rooien net als wij en de generaties voor ons gedaan hebben...gewoon stemmen.

Avatar van Jeroen.

Bill Gates doet gewoon ook wat de Rockefellers al een tijd geleden gedaan hebben. De billioenenwinsten zijn zo'n halve eeuw gemaakt, de belastingbetaler goed uitgeperst. Volgende project.

Avatar van Jeroen.

Ach ik deed mijn druppel maar weer voor de hardste tegenpartij op de gloeiende plaat van VVD66CDAGL. Omdat het nog slechter voelt als ik helemaal niet gestemd zou hebben. Noem mij gerust een fascist. Wat men zegt dat is men zelf.