VVD-minister Van Weel vindt politie-iftars 'prima'
Biddende agent schendt neutraliteit, maar Van Weel grijpt niet in
Het past agenten niet om onder diensttijd en in uniform een oproep tot islamitisch gebed te doen. Dat is het standpunt van justitieminister David van Weel in antwoord op Kamervragen van de SGP, gesteld naar aanleiding van berichtgeving door Nijmans Nieuwsbriefje (wat een lekker zinnetje - red.). In een commissiedebat over de politie werd echter ook duid…




