Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Ruben Cober

Dat mag zo zijn, ik vaar wat geopolitiek, Amerikanistiek en vooral morele oordelen betreft blind op de kennis en inzichten van mensen als Katja Schuurman, Daphne Deckers en Joshua Nolet

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5479070/bners-ontstemd-door-geclaimde-winst-trump-zwarte-dag

Avatar van Dick Grijpink

Bij Donald Trump kan en mag alles negatief worden uitgelegd. Ruggengraatloze, linkse hangjassen tonen zich eensgezind in hun tirades tegen 'the last man standing'. Trump probeert wereldwijd problemen op te lossen en oorlogen te beëindigen. Volgens mij is dat een nobel streven. Hij heeft een team om zich heen verzameld dat het allemaal beter kan verwoorden dan hij, maar dat ongekend briljant en loyaal is. Geef mij in Nederland maar een tijdje een Trumpiaan aan het bewind om eindelijk eens wat dringende zaken op te lossen. Daarna mag de politieke diarree het weer 10 jaar verpesten.

4 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?