Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Janny van der Wal

Ik begin een beetje allergisch te worden voor het woord kwetsbaar. Natuurlijk. Mensen hebben hulp nodig als ze het zelf niet redden. Maar ik heb soms het idee dat half Nederland kwetsbaar is. Als je je baan kwijtraakt is dat hartstikke shit maar dan ben je niet meteen kwetsbaar. Misschien moeten we het woord weerbaar meer gaan gebruiken. En dan niet in de zin van dat noodpakket. Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel

Avatar van Bob Lagaaij

Mag ik - bij alle opwinding en blinde veronderstellingen - ook eens voorgerekend krijgen aan wat en op welke termijn (om over de haalbaarheid maar niet te spreken) die 26 miljard (daaromtrent)

voor defensie precies worden besteed? ,,Noodzakelijk'', ,,zeeeer noodzakelijk'' - links & rechts

tetteren het in mijn oor. Maar anders weten we in dit land tot (letterlijk) ziekwordens toe wat iets kost en hoe dat is verdeeld, nu gaat het alleen om 3,5 en 5 procent.

7 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?