Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Janny van der Wal

Inderdaad weinig reden tot feest. De foto’s en filmpjes met de breed lachende Jetten hangen me nu al de keel uit. In een column in de Telegraaf las ik dat in de handleiding voor ministers staat dat ze terughoudend moeten zijn met het gebruik van social media. Misschien kan iemand dat stukje tekst nog even onder de aandacht brengen? Ik zag tot mijn schrik dat David van Weel er ook al mee is begonnen 🫣

Avatar van Daniel D.

Die dolk in de rug voor van Berkel van vriendje Pechtold vond ik wel bijzonder. Volgens mij is die vent echt heel zuur dat hij niet het beoogde premierschap kreeg maar lichtgewicht Jetten wel.

7 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?