Het tekstje hierboven lijkt wel een soort losgeldbriefje. Op 19 december 2022 bood Mark Rutte namens de Staat der Nederlanden excuses aan voor het slavernijverleden en hoewel hij erbij zei dat er géén herstelbetalingen zouden worden uitgekeerd, ontving de overheid nog voor kerst van dat jaar de eerste eis.
RTL Nieuws kwam maandag met het bericht dat er (…




