Femke Halsema belooft geen stilte op 4 mei
Een spontaan oprispend stukje
Halsema herhaalt dat de demo bij het Holocaustmuseum ‘spontaan is ontstaan’, linkse raadsleden beklagen zich over hoe het voor de oproerkraaiers gevoeld moet hebben, en Dodenherdenking kon wel eens heel druk worden.
Onderaan dit briefje vindt u m’n Nieuwe Revu-cursiefje van deze week. Was eigenlijk van plan ‘m een keer niet te verzenden, want de afgelope…




