Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Dick Grijpink

Ik zou ook alle zieke kindertjes in Afrika en Azië willen helpen. Dat zijn er veel meer, dat probleem bestaat al veel langer en de ouders kunnen er niets aan doen. Ik stel dan ook voor om de naam politicus te vervangen door hypocritus.

Avatar van Jeroen.

Heel mooi geschreven weer Theodor.

My five cents: wij kunnen die arme kindjes prima helpen door geld te sturen hoor. Helemaal goed. Doen we al meer dan een halve eeuw naar veel meer landen. Israël heeft namelijk uitstekende ziekenhuizen en dat hoeft echt geen miljoen per jaar te kosten zoals in ons doorgeschoten Nederland. Met Israël kun je tenminste nog afspraken maken dat het geld daar ook echt aan besteed gaat worden. En weer naar hiertoe halen. Wanneer houdt die stupiditeit eens op. Iedereen die die arme kindjes naar hiertoe wil halen, neemt ze maar in huis. Makkelijk praten over andermans belastinggeld.

12 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?