To #FreeTommy or not to #FreeTommy
Een beetje hooligan en een heleboel dapper
Afgelopen oktober schreef ik een Revu-column over Stephen Lennon-Yaxley aka Tommy Robinson, een naam die in mainstream Nederland weinig bekend is. Wie Tommy wel kent, associeert hem doorgaans met opruiing, aantijgingen van racisme en herhaaldelijke opsluitingen door de Britse staat. Ook op dit moment zit hij in de gevangenis. In een isoleercel. Dat moet…




