Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Addy Van Harskamp

Dank je wel Bart. Weer prachtig geschreven. Ik ben blij dat er gelukkig nog mensen zijn zoals jij, die nog een werkend moreel kompas hebben en de wereld een spiegel voorhouden.

Avatar van Guido Karelse

Dank Bart. Suggestie: misschien kunnen we het ‘functioneel antisemitisme’ noemen omdat ze zo aangebrand reageren als je ze antisemiet noemt (naar ‘functioneel analfabeet’). Deze mensen - Timmermans en Piri bijvoorbeeld - kunnen beter en/of kunnen beter weten, maar steken hun kop in het zand.

30 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?