Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Dick Grijpink

Je nieuwsbrief is geweldig en je stukjes zijn werkelijk om te smullen. Heel sterk, Theodor.

Avatar van Daniel D.

Haha, prachtig stuk. De zinnetjes zijn ook sterk.

6 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?