Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Michiel

Om in een regio vol met barbaars tuig een welvarend en veilig land op te bouwen, moet je met grote regelmaat rücksichtlos en op bruuske wijze lastige knopen doorhakken.

Dat doen de meeste Israelische regeringen en vooral de IDF van 1948 - heden redelijk tot zeer goed.

De slappe "Judeo-Christelijke" moraal in het Westen is niet zo van het knopen doorhakken, want daarbij maak je soms fouten en aan die fouten heb je dan weer schuld en schuld moet ten allen tijde vermeden worden, in die "Judeo-Christelijke" moraal.

Dus het stevig knopen doorhakken door Israël vervult de gemiddelde "westerling" met afschuw, vooral omdat die de barbaarsheid bij de buren die dat noodzakelijk maakt niet ziet maar vooral ook niet (h)erkent.

Avatar van Fenny Straat

Fantastisch. Velen denken als u. Wellicht een minderheid. Mogelijk een meerderheid die zich niet durft uit te spreken, de zgn Lubachers. Dank voor uw pareltjes.

7 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?